10 augusti 2010

Hårslitet

Vad har ni nu satt igång, girls? Nu när jag planat ut i mitt långa svall. Och dressat mig i ny personlighet. Är mahogny-Robyn nästa steg? Det finns ju sjukt många kort är underbart. Eller så kör jag vidare på befintlig tanke, med option på 80-talsbena med sidolockar och snebena deluxe med dubbelplatt känsla.

Iaf, jag fick nostalgisug och letade upp senaste årens godingar. Och som jag letade. Filter 1: bilder öht. Filter 2: nsn snygga bilder.  Well, dom här blev det. Alla från Umeåtiden, dvs tidigast 2005.

I midvinternattens mörka blekhet










Svansad
Kort? Nä, svansslick.
Mespage
Gravidsnagg
Långspret
Sommarlång
Frankofil

3 kommentarer:

  1. Allt pryder en skönhet! Men midvinternattens mörka blekhet känns, trots sin mindre tilltalande titel, heeelt oundviklig! / Johanna W

    SvaraRadera
  2. you are too kind. och bestämd. vi får se om jag hörsammar din uppmaning.

    SvaraRadera
  3. Håller med Johanna...om du har tänkt klippa dig! Supersnyggt!

    SvaraRadera