30 juli 2011

Nystart, omstart, kallstart

Knappt har jag landat, alltså jag menar inte bara satt ner foten på bron, utan verkligen landat på grv39, så är projekten igång. Imorse drog jag igång extrem jävla helrenovering på tre fronter: kladdigt och kletigt kylskåp, Almas översvämmade garderob och så det pryttelbelamrade toaskåpet. Parallellt, eftersom jag fick förflytta mig efter var kidsen (läs: Sigvard) underhålls bäst.

Nu har vi två låånga häärliga veckor hemma i Umeå (ja minus nästa helg, för då far Johan och Alms nog till Urkult) (ja, och minus helgen efter det, för då stundas bröllop i Småland). Plenty med tid, en stor mängd förändringslust och ett gäng förbättringsområden att bita sig fast i. Nu gäller det bara att hålla uppe momentet.

Nystart already, alltså. Och det är ju inte ens höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar