29 oktober 2012

Den nya /kam/eran

VI HAR EN NY KAMERA! Å herregud vad jag ska fota, och herregud vad jag ska spara dessa bilder varsamt, närmast mitt hjärta, under madrassen.

Det är nya tider på gång, känner ni det? Det luktar vår, redan. Efter det att kampanjen och förrådshyllebygget och verksamhetsplaneringen och all den där papperssorteringen och webben och hemmaordningen och profilen (allt detta meget roligt och utvecklande, dock slightly tidskrävande) har landat. Då ska jag dricka bubbel och peta navel. Den nya tiden med nyfinkamera och mycket tid.

I all upprymdhet slängde jag ihop ett gäng bilder från nu | när | då | här, och låtsas att det finns en ljusröd tråd som binder dem samman.

Motljus

Blåljus

Lilla solljuset

Småljus
 
Hårblänk

Sparsamma dagsljuset

Hedda in da spotlight

Stilla ljus



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar