10 december 2012

God jul, Jessika!

Jag är inte så mycket för överraskningar. Alls faktiskt. Har man sagt A får man minsann rapa upp hela alfabetet. Som man säger.

Men nu hade den gode mannen kokat ihop en riktigt sweet surpris till sin fru. Endast iförd ett noga förslutet kuvert (som sprättat innehöll endast ett företagsnamn, adress och 'fråga efter Nathalie'), struttade jag med nyfikenhet stor runt hörnet på Slussen T och hittade ett litet litet skrädderi minsann. Här abonnerar man på kläder, minsann. Av retrosnitt och i retrotyg minsann.

Det finaste i kråksången är att dessa klamotten sys efter min lekamen. Skräddarsydda för moi! Så nu är jag medelst måttband mätt oben och unten, på kors och tvärs.

I januari levereras min första beställning, vad ska jag välja?? (nota bene: valmöjligheter i sinne)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar