10 maj 2010

Rösta pls

Nu har vi 2 kandidater till Sixtens rum, som vi hade tänkt tapetsera till helgen. Det hinner vi icke, eftersom vi inte valt - och därmed inte beställt - tapet än. Jag har en favvo, och Johan den andra. Vilken är din?

1: Dino från Sandbergs i svart, gult eller turkost














2: Dotty från Ferm Living




















Dino blir ganska lik Almas Djurriket (från Duro), och Dotty är typ samma färg som hennes nymålade säng (gul gul gul). Vi tänker lite same-same fast olika.

4 kommentarer:

  1. Jag röstar på nr 2. Den andra är väldigt lik tapeten i Almas (förtjusande!!) rum. Roligt med barntapeter.

    SvaraRadera
  2. Och förstås röstar jag på alt 1. Tänker att färgförändring (textilier, m m) lättare att genomföra med en anonymare tapet. Även om det kan kännas som upprepning från storasysters rum.

    SvaraRadera
  3. Båda alternativen är vinnande tycker jag! Det kan inte bli fel hur ni än väljer...men jag skulle nog köra på alt 1, samma fast olika det är kul! Fast 2:an är också superfin. Jag är inte till hjälp när jag velar såhär. Ta ettan!
    Kram

    SvaraRadera