21 november 2011

Underbart är kort

Det här med kvittrandet är ju helt min grej egentligen, man får så helt och fullt ge sig hän åt förkortningar. Jag gillar dom här:

BCNU be seeing you
FTW for the win, grymt, äger (även om mest logiska vore fuck the world)
WTF är däremot just det man tror: what the fuck
BFF best friends forever (gölligt!)
BSDV bara så du vet (den här ska jag såå börja använda på jobbet istället för fyi)
F1 fett
G2G/GTG got to go
D du
H hej
ICWUM I see what you mean
LOL laughing out loud eller lots of love
NFW no fucking way
PEBCK problem existing between chair and keybord, jag är problemet
RTFM read the fucking manual (goddamnit människa!)
T+ think positive (så enkelt, så genialt!)
xoxo pussar & kramar
TTFN tata for now

Det finns fler. Och så lägger jag till den nyströmska, helt livsavgörande...
GSG går det så går det eller gammal som gatan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar