15 februari 2012

Men det är det inte

Det luktar som bäbisrumppuder, ni vet gammsortn.
Det känns som bäbisrumppuder, när man drar det mellan fingrarna. Fast lite strävare.
Samma princip som bäbisrumppuder, det dämpar effekter av torr hud.

Men det används inte till bäbisrumpor utan i håret, mitt hår för att specificera. Dust it hettere. Jag har försökt alla jevvla kurer, men mitt feta hår (som är fett för att jag har torr hy, vilken naturens skitparadox, eller vaddå, jag har väl säkert fuckat naturen så den ger igen) har tydligen bestämt sig. Cause I'm worth it, typ. Mitt sista hopp står till stafford - och Gud. Fast jag och Gud, ja ni vet, inte BFF:s.

Break my leg.

2 kommentarer:

  1. Haha! Jag lider också av hårfetma och ämnar ge stafford en liten jävla chans. Gudomlig rättvisa har dock även gett mig hy oljig som jagvetintevad. Acne vid 32, så himla gudomligt rättvist. Puss på dig. / Frida

    SvaraRadera