11 maj 2011

- Och bilen går bra?

Jomen tackar som frågar. Bilen är nyduschad och har gått som en klocka sen den flyttade in. Några avdrag för vägran, men jag är villig att överse med 1) att etanolen surade ur på en massa minusgrader 2) lyset på hela natten sänkte morgonhumöret och 3) att man måste byta batteri när bilen har fyllt åtta.

Andra aktuella lägesrapporter.
.: Jag var på check-up med mitt fucked-up öra idag, goda utsikter för skärpning.
.: Johan fick tänderna utdragna kollade.
.: Dagens löneöversyn pausades, men handslaget är bara en siffra bort.
.: Min bäbis, nywebben finns snart i en webbläsare nära dig.
.: Stepmuskel idag med spagettiben. Berodde det på mindre näringsintag these days, kraftig argumentationsurladdning, påtaglig sömnbrist, upcoming sjukdom eller all of the above?
.: Fakta: jag kan promenera långt i klackeskor. Det är gjort förr, men igår sprängde jag alla gränser: med 2 glas vin i kroppen, platåpjucks och en nätt sträcka på 4 kilometer (city -> Sofiehem).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar