16 augusti 2012

Inmålad i det där jävla hörnet

Gorm, morr, fuck. Jobbdatorn kör långsammare än en långtradare i uppförsbacke, måste tänka tretton sekunder för att spara ett jeddra word-dokument och vägrar skriva ut. Plus att jag känner mig ny-på-jobbet, har tömt cache-minnet över sommaren och jonglerar 8 parallella aktiviteter samtidigt.

OCH JAG HAR INTE ENS NÅN ATT SKYLLA PÅ!

Förutom mig schölw. För jag har proppat jobbdatorn full med bilder på sommarSverige, finbarn och sandkorn. Eftersom min egen dator är hos doktorn och minneskorten till kameran är lika späckade. Så jag lånar temporärt lite utrymme. Jag har erkänt tilltaget för vår IT-person, och idkar stor ånger.

Läget är ohållbart, sammanfattningsvis. Jag står inmålad och jämfotahoppar argt som min son.

/biggan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar