19 april 2014

Välkommen vackra trettioåtta!

Min trettioåttonde födelsedag blev en vacker historia. Arla inledning: två rätt så peppade kids och deras pappa väckte mig med tre tjuvstarter på jamåhonleva, mangosmoothie och liten presentbuffé. Vår lilla bonusfamilj kk:arna kom förbi med deluxetårta och stuglitteratur. 

Iförd flätor av min frisörEmser och sjal från min stylistAnnica drog jag iväg på äventyr med mitt gäng. I Övik dubbelladdade vi med hamburgare och lelle påsen från storstorgodisaffärn. 

Samtliga i familjen åt en alltför stor mängd godis + för sent, så middan blev ett enda tryckande av mat ner i mage som redan var överfull. Stay classy. Vi avslutade med en soft bastu på rummet (!) och filosoferande över ett upptänt Sünsvall. 

Kyssen, alltså presenten, fick stanna hemma. 

Puss och gonatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar