22 mars 2014

Hemmaspa deluxe

Igår kickade vi igång nya fredagsmyset: hemmaspa. Lilla spaterapeuten, som hämtat inspirationen från skolan, blev lätt peppad och jazzade omkring med gurkbitar och kuddar för att mysa till det i massagerummet. Vi stafettade genom handmassage och ansiktsbehandling för hela familjen, och det var precis så ljuveligt och bondande som det låter. 

Fram till det att Sigge exploderade över att han inte fick massera båda mina händer. Det hjälpte inte (mer tvärtom faktiskt) att jag ba: 
-Jag har inte hört nån gråta på spa. 

Mer hemmaspa åt folket! 



1 kommentar:

  1. Fram till det att Sigge exploderade över att han inte fick massera båda mina händer. Det hjälpte inte (mer tvärtom faktiskt) att jag ba black salwar kameez design , black and white salwar kameez designs ,

    SvaraRadera