2 oktober 2010

Fucking världsklass!

Jag sitter stum. Storgapar. Ooar förskräckt. Applåderar frenetiskt. Blundar. Håller i huvet. Känner med. Vill sitta närmre. Whitwowar. Och högljudd är jag. Efter första delen /2 har jag fått valuta för mina 350 pix, allt utöver detta första fabulösa känns bonus. Och ändå är jag ehum rätt erfaaren när det gäller sånt här (1 2 3 4 5 6). Men andra halvlek följer upp, toppar, maxar.

Det här, ladies and gentlemen, var det a b s o l u t bästa jag sett i nycirkus/varitéväg. 5 glada Jessikor. It´s fucking världsklass.



Upplevelsen toppas av häng på Pipes med GP:arna, vi är spattiga och pratglada. Vin x 2 och en Kaffe Karlsson gör mig till världens lyckopingla. Hem till Bästa Barnvakterna, som knoppat båda Barnen utan Besvär.

En stor kväll.

(Tänk om jag visste vad att vänta, när jag 3-ish satt och halvgrät på köksgolvet, en tröttmammas reaktion på att storasyster tokknuffade lillebror.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar